Doorduyn Mode - Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u het antwoord op veelgestelde vragen. Handig gesorteerd op categorie, zodat u hopelijk snel kunt vinden wat u zoekt. Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen, of kunnen wij u op een andere manier verder helpen? Laat het ons gerust weten, we zijn u graag van dienst! 

Account en persoonlijke gegevens

 - Registreren

Kies in de rechterbovenhoek van de website op het woord inloggen. Er opent nu een scherm met twee vakken. In het linkervak kunt u een account aanmaken, als u bijvoorbeeld voor het eerst onze webshop bezoekt. In het rechtervak kunt u inloggen op de website, zodra u de inloggegevens van ons heeft ontvangen. Registeren kan dus in het linkervak. Vul uw e-mail adres in, klik op de knop Account Aanmaken en volg de verdere instructies op het scherm. U komt na het registreren automatisch in uw persoonlijke Doorduyn-omgeving terecht. Hier kunt u uw gegevens aanvullen/wijzigen en uw bestelling volgen. U ontvangt een bevestiging van uw aanmelding per e-mail. Bewaar deze e-mail goed, hier staan ook uw inloggegevens in vermeld. Let op! Onze e-mail kan binnenkomen in de spambox of ongewenste berichten: controleer deze mappen dus goed, als u niets van ons lijkt te ontvangen.

 - Inloggen

Kies in de rechterbovenhoek van de website op het woord inloggen. Er opent nu een scherm met twee vakken. In het linkervak kunt u een account aanmaken, als u bijvoorbeeld voor het eerst onze webshop bezoekt. In het rechtervak kunt u inloggen op de website, zodra u de inloggegevens van ons heeft ontvangen. Inloggen kan dus in het rechtervak. Vul uw e-mail adres en uw wachtwoord in en klik op de knop Aanmelden. U komt nu automatisch in uw persoonlijke Doorduyn-omgeving terecht. Hier kunt u uw gegevens wijzigen en bestellingen volgen. 

 - E-mail adres wijzigen

U kunt het e-mail adres dat bij ons bekend is wijzigen. Dit kan in uw persoonlijke Doorduyn-omgeving. Hier komt u, door in te loggen op onze website. Zodra u ingelogd bent, klikt u op uw naam, rechtsbovenin het scherm op onze website. Nu opent het menu van uw persoonlijke Doorduyn-omgeving. Klik nu op de afbeelding van het visitekaartje, waar naast staat: Mijn persoonlijke informatie. Nu opent het scherm waar u uw gegevens opnieuw kunt invullen. Vul hier het nieuwe e-mail adres in en klik op opslaan. Volg de instructies die u per e-mail van ons ontvangt op. U ontvangt ook een bevestiging van ons per e-mail. Mocht de informatie niet toereikend zijn, of mochten er toch vragen of onduidelijkheden bestaan, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Dit kan per e-mail, telefonisch of via het contactformulier op de website. 

 - Adres wijzigen

U kunt het factuuradres en het afleveradres dat bij ons bekend is wijzigen. Dit kan in uw persoonlijke Doorduyn-omgeving. Hier komt u, door in te loggen op onze website. Zodra u ingelogd bent, klikt u op uw naam, rechtsbovenin het scherm op onze website. Nu opent het menu van uw persoonlijke Doorduyn-omgeving. Klik nu op de afbeelding van het tandwiel, waar naast staat: Mijn adressen. Nu opent het scherm waar u uw gegevens opnieuw kunt invullen. Vul hier het nieuwe adres in en klik op opslaan. Volg de eventuele instructies die u per e-mail van ons ontvangt op. U ontvangt ook een bevestiging van ons per e-mail. Mocht de informatie niet toereikend zijn, of mochten er toch vragen of onduidelijkheden bestaan, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Dit kan per e-mail, telefonisch of via het contactformulier op de website. 

 - Wachtwoord wijzigen

U kunt het wachtwoord waarmee u inlogt wijzigen. Dit kan in uw persoonlijke Doorduyn-omgeving. Hier komt u, door in te loggen op onze website. Zodra u ingelogd bent, klikt u op uw naam, rechtsbovenin het scherm op onze website. Nu opent het menu van uw persoonlijke Doorduyn-omgeving. Klik nu op de afbeelding van het visitekaartje, waar naast staat: Mijn persoonlijke informatie. Nu opent het scherm waar u uw gegevens opnieuw kunt invullen. Vul hier het nieuwe wachtwoord in en klik op opslaan. Volg de instructies die u per e-mail van ons ontvangt op. U ontvangt ook een bevestiging van ons per e-mail. Mocht de informatie niet toereikend zijn, of mochten er toch vragen of onduidelijkheden bestaan, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Dit kan per e-mail, telefonisch of via het contactformulier op de website. 

 - Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

Zo vraagt u een nieuw wachtwoord aan:

Stap 1: Kies in de rechterbovenhoek van de website op het woord inloggen.
Stap 2: Ga met uw muis in het vakje 'wachtwoord' staan (rechtervak)
Stap 3: Klik nu op 'wachtwoord vergeten'
Stap 4: Vul het e-mail adres in dat u heeft gebruikt bij het registreren.
Stap 5: Klik op versturen en volg de instructies in de e-mail die u van ons ontvangt. 

 - Ik wil inloggen maar ik heb geen wachtwoord

Zo vraagt u een nieuw wachtwoord aan:

Stap 1: Kies in de rechterbovenhoek van de website op het woord inloggen.
Stap 2: Ga met uw muis in het vakje 'wachtwoord' staan (rechtervak)
Stap 3: Klik nu op 'wachtwoord vergeten'
Stap 4: Vul het e-mail adres in dat u heeft gebruikt bij het registreren.
Stap 5: Klik op versturen en volg de instructies in de e-mail die u van ons ontvangt. 

Betalen

 - Hoe kan ik betalen?

Bestellingen via de website kunt u direct betalen via Ideal. Als u hiervoor kiest ontvangt u 3,- euro korting op de verzend- en administratiekosten. Het is ook mogelijk om achteraf te betalen op factuur. Bij uw bestelling ontvangt u een factuur met daarop de betalingsgegevens zodat u de betaling kunt voldoen. In de winkel kunt u contant en met pin betalen.

 - Administratiekosten

Voor alle bestellingen in Nederland brengen wij een bijdrage van € 5,95 incl. BTW in rekening. Doorduyn Mode B.V. draagt het risico voor beschadiging of zoekraken van uw pakket tijdens de verzending

Ruilen en retourneren

 - Hoe stuur ik een artikel retour?

Indien u een product wilt retourneren kunt u gebruikmaken van het retourformulier wat u bij uw bestelling heeft ontvangen. Geef hier aan welke producten u wilt retourneren. Verpak de kleding in de originele verpakking en stuur deze samen met het retourformulier naar ons op. U kunt gebruikmaken van de adressticker welke is bijgevoegd bij uw bestelling. U kunt al uw aankopen binnen veertien dagen na ontvangst (de daadwerkelijke bezorgdatum van de vervoerder) retour zenden mits in de originele verpakking - indien redelijkerwijs mogelijk - en in originele staat. Wij betalen uw volledige aankoopbedrag binnen maximaal 14 dagen terug. 


 - Hoe kan ik een artikel ruilen?

Indien u een product wilt ruilen voor een andere maat, kunt u gebruikmaken van het retourformulier wat u bij uw bestelling heeft ontvangen. Geef hier aan welke producten u wilt ruilen. Verpak de kleding in de originele verpakking en stuur deze samen met het retourformulier naar ons op. U kunt gebruikmaken van de adressticker welke is bijgevoegd bij uw bestelling. U kunt al uw aankopen binnen veertien dagen na ontvangst (de daadwerkelijke bezorgdatum van de vervoerder) retour zenden mits in de originele verpakking - indien redelijkerwijs mogelijk - en in originele staat. Wij benaderen u zo spoedig mogelijk voor een vervangend artikel of betalen uw volledige aankoopbedrag binnen maximaal 14 dagen terug indien van toepassing. 

Verzending

 - Verzendproces

Voor bezorgingen in Nederland werken we samen met PostNL. Bestellingen geplaatst op maandag t/m vrijdag worden de volgende dag verzonden en kunt u normaliter binnen 48 uur thuis verwachten.

 - Verzendkosten

Voor alle bestellingen in Nederland brengen wij een bijdrage van € 5,95 incl. BTW in rekening. Doorduyn Mode B.V. draagt het risico voor beschadiging of zoekraken van uw pakket tijdens de verzending. Als u kiest voor Ideal betaling ontvangt u 3,- euro korting op de verzend- en administratiekosten.

 - Levertijden bij Doorduyn Mode

Bestellingen geplaatst op maandag t/m vrijdag worden de volgende dag verzonden. Indien een besteld artikel niet direct uit voorraad leverbaar is, informeren wij u binnen een paar uur over de te verwachten levertermijn. Mocht een product niet meer leverbaar zijn dan zoeken we naar een goed alternatief. Uiteraard kunt u ook altijd kosteloos annuleren indien u dit wenst.

 - Wat is de status van mijn bestelling?

U kunt uw bestelling volgen in uw persoonlijke Doorduyn-omgeving. Hier komt u, door in te loggen op onze website. Zodra u ingelogd bent, klikt u op uw naam, rechtsbovenin het scherm op onze website. Nu opent het menu van uw persoonlijke Doorduyn-omgeving. Klik nu op de afbeelding van het winkelwagentje, waar naast staat: Bestel geschiedenis en details. Nu opent het meest actuele overzicht van uw bestelling(en). U ontvangt ook een bevestiging van uw bestelling van ons per e-mail. Indien er nieuws is over (de verzending of levering van) uw bestelling, stellen wij u hier altijd per e-mail van op de hoogte. Mocht de informatie niet toereikend zijn, of mochten er toch vragen of onduidelijkheden bestaan, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Dit kan per e-mail, telefonisch of via het contactformulier op de website. 

Contact

 - Hoe neem ik contact op met Doorduyn Mode?

U kunt Doorduyn Mode telefonisch bereiken op 0172 - 65 08 71.
U kunt Doorduyn Mode een e-mail sturen. Het adres: info@doorduynmode.nl
U kunt Doorduyn Mode bezoeken. Het adres: Overtocht 23, 2411 BS Bodegraven.
U kunt het contactformulier op de website invullen.




Onlangs bekeken:

U heeft nog geen producten bekeken.